Billy Dilley's Super-Duper Subterranean Summer
Nakon što Billyjev znanstveni projekt za školu pođe po zlu, on i njegovi suradnici Zeke i Marsha zaglave u čudnoj zemlji u središtu Zemlje.
Četrnaestogodišnji Billy Dilley otkačeni je klinac zaljubljen u znanost i sve samo ne tipičan sedmaš. Kad njegov školski znanstveni projekt pođe po zlu, on i njegovi partneri iz labosa, Zeke i Marsha, zaglave u čudnoj zemlji u središtu Zemlje. Unatoč opasnostima koje vrebaju u tom novom svijetu, Billy je zbog svoje nepresušne znatiželje spreman na sve.