Secret Society of Second-Born Royals
Sam je buntovna princeza i druga u redu za prijestolje Ilirije, no nimalo se ne uklapa u kraljevski svijet. Za razliku od svoje starije sestre Eleanor koja se priprema postati kraljicom, Sam radije praši sa svojim bendom ili prosvjeduje protiv monarhije, što je redovito dovodi u nevolje. Kraljici Catherine napokon je dosta pa šalje Sam u ljetni internat, no Sam ondje otkriva da je škola samo paravan. Ona i još četvero drugorođenih plemića zapravo imaju supermoći i ondje se obučavaju da postanu dio tajnog društva. No to nije jedino iznenađenje koje ih čeka. Kad tajanstveni stranac zaprijeti svima koje vole, hoće li Sam i njezini prijatelji naučiti koristiti svoje moći i spasiti svoja kraljevstva?