Dokumentarni filmovi, Povijest
Stoljeće nakon što je Shackletonov Endurance potonuo ispod leda, istraživači otkrivaju legendarnu olupinu, kao i nevjerojatnu priču o preživljavanju.
Zahvaljujući legendarnom vodstvu i upornosti, istraživač Antarktike Ernest Shackleton održao je svoju posadu na životu cijelu godinu nakon što su brod izgubili u ledu. Stoljeće poslije ekipa istraživača kreće u potragu za izgubljenim brodom. Te znamenite ekspedicije, čiji su sudionici hrabri i odlučni, obilježavaju jednu od najvećih saga o preživljavanju i snazi ljudskoga duha. Scene s bljeskajućim svjetlima ili uzorcima mogu utjecati na fotosenzitivne gledatelje.