Koncerti, Glazba
Ljubičasta boja preplavila je Los Angeles jer BTS nakon dvije godine donosi svoj koncert "Permission to Dance" na stadion SoFi. Stadionom odzvanjaju iščekivanje i navijanje, a spektakularne izvedbe od pjesme "On" do "Permission to Dance" sada oživljavaju na ekranu. Ujedinimo se još jednom snagom glazbe.