Zauvijek isti
Godine 2008. razorni tornado skratio je završnu godinu maturantima srednje škole North Meadows. Sada se ovi 35-godišnjaci moraju vratiti u školske klupe i konačno završiti srednju školu. Stare ljubavi i druge prilike prava su noćna mora… i čista komedija.