Lucky Luke
Lucky Luke, usamljeni revolveraš, udružuje snage s Louise, neustrašivom mladom djevojkom koja traga za svojom nestalom majkom. Zajedno se suočavaju s opasnostima Divljeg zapada, sklapaju saveze sa starim neprijateljima poput braće Dalton i Billyja the Kida te usput uče kako surađivati. Njihova potraga mogla bi razotkriti mnogo veću prijetnju i vratiti Lukea na sam početak njegove legende.
U ovoj potpuno novoj seriji Lucky Luke, legendarni usamljeni kauboj, mora pomoći Louise, osamnaestogodišnjoj djevojci koja je jednako simpatična koliko i nepredvidiva. Zajedno kreću na putovanje Divljim zapadom u potrazi za Louiseinom majkom koja je misteriozno nestala… dok istodobno pokušavaju razotkriti zavjeru koja bi mogla promijeniti tijek američke povijesti. Usred dvoboja, potjera, žestokih obračuna i neočekivanih savezništava s braćom Dalton, Billyjem the Kidom i Calamity Jane, ovaj neobični dvojac otkrit će da najveći izazov nije spasiti Ameriku, nego naučiti surađivati. U ovoj uzbudljivoj avanturi čovjek koji puca brže od vlastite sjene morat će se suočiti s duhovima prošlosti i otkriti same početke svoje legende.
Da bi došli do svjedoka, Luke i Louise obraćaju se neočekivanom savezniku - Billyju Kidu.
Luke i Louise konačno pronađu posljednju osobu koja je vidjela Charlie živu - Joea Daltona.
Luke, Louise i Joe napokon pronađu Charlie. Ali je u Gradu Maršala, gradu iz kojeg nema izlaza.
Luke, Charlie i Louise idu na tajni zadatak spriječiti Zeein atentat na gala zabavi.