Atlantis: Milo's Return
Vraćaju se neustrašivi istraživači iz Disneyjeva hita ATLANTIDA: IZGUBLJENO CARSTVO. Nakon što su na prvoj ekspediciji Milo Thatch i ekipa pronašli slavni podvodni grad i spasili tajanstveno kraljevstvo, vrijeme je za novu akciju. Milo, Kida i ostatak tima moraju napustiti Atlantidu jer se na površini pojavljuju nevolje i tajanstvene sile. Od prašnjavih pustinja Jugozapada do ledenih nordijskih planina, nova ih potraga suočava s divovskim morskim čudovištima, nevjerojatnim duhovima i moćnim legendama. Tijekom pustolovine Kida otkriva golemu moć gradskih začaranih kristala i mora donijeti tešku odluku: sakriti Srce Atlantide ili podijeliti njegovo svjetlo s ostatkom svijeta.