The Beach
Mladi američki pustolov (Leonardo DiCaprio) traži ultimativnu avanturu i pronalazi tajnu tropsku plažu, gdje se raj brzo pretvara u džunglu zavođenja i opasnosti.
Leonardo DiCaprio briljira u zavodljivom trileru redatelja Dannyja Boylea (Trans, Milijunaš s ulice). Kad mladi američki turist Richard (DiCaprio) na Tajlandu otkrije kartu za predivnu tajnu plažu, pomisli da je pronašao savršenu pustolovinu. No izolirani raj ubrzo se pretvara u opasno mjesto. U ovoj jezivoj drami glumi i Tilda Swinton.