Nova sezona najavljena, pogledaj prethodne epizode
Artful Dodger briljantan je kirurg i bivši lopov koji nastoji voditi pošten život u kolonijalnom gradiću Port Victoryju. Njegov mentor Fagin stalno ga uvlači u pljačke, a istodobno se zapliće u odnos s guvernerovom kćeri, Lady Belle. Može li Artful Dodger pobjeći od vlastite prošlosti?