Swiss Family Robinson
Ova junačka priča prati obitelj Robinson koja nakon brodoloma završi na pustom otoku. Timskim radom i domišljatošću vješto svladavaju sve prirodne zapreke i pretvaraju svoj novi dom u "civiliziranu" zajednicu. No, najveći izazov tek slijedi kada banda okrutnih pirata zaprijeti uništenjem njihova malog raja.