The Jungle Book
U Disneyjevoj epskoj igranoj pustolovini redatelja Jona Favreaua, Mowgli, dječak odrastao u džungli s čoporom vukova, kreće na zadivljujuće putovanje samootkrića nakon što je prisiljen napustiti jedini dom za koji zna.