Priča o igračkama
Smješten u svijet u kojem igračke ožive kada ostanu same, film "Priča o igračkama" vodi gledatelje na nezaboravnu pustolovinu ispričanu ponajprije iz perspektive dvaju suparnika – kauboja Woodyja i svemirskog junaka Buzza Svjetlosnog. Kada Andy za rođendan dobije novu omiljenu igračku, Woody se suočava s neočekivanim suparnikom koji mu preuzima mjesto u dječakovu srcu. No, kada splet okolnosti odvoji Woodyja i Buzza od njihova vlasnika, dvojac je prisiljen ostaviti po strani međusobne razlike i udružiti snage. Na putu kući suočit će se s brojnim izazovima i upoznati neobične prijatelje, a pritom će otkriti pravo značenje prijateljstva i odanosti. Prepuna humora, topline i nezaboravnih likova, "Priča o igračkama" bezvremenska je pustolovina za cijelu obitelj.