Magicampers
Pridružite se mladim istraživačima Darly i Loomisu u kampu za čarobna stvorenja na fantastičnom otoku. Od vrha Raspjevane planine do dubina Beskrajne špilje, svaki ih dan čekaju izazovne misije i nevjerojatne pustolovine. Njihove će priče postati nove legende, a otkrit će i da je najveća nagrada zabava i suradnja s prijateljima.