PJ Masks Power Heroes
Moćnim herojima Catboyu, Owlette i Gekku pridružuju se novi heroji i stvaraju veći, još bolji tim. A to je i dobro jer u grad stižu novi zlikovci. Naši se junaci s njima obračunavaju u gradu, svemiru i zaleđenom Ledenom svijetu. Jer, kao što kaže Catboy: "Ako je zloća posvuda, i mi ćemo biti posvuda".