Autori Auta donose vam novu, urnebesnu i toplu pustolovinu za cijelu obitelj. Munjeviti Jurić (Leon Lučev) i neponovljivi kamion za vuču Šlep (Žarko Potočnjak) zajedno kao prijatelji kreću iz rodnoga grada na brojna uzbudljiva mjesta, a naposljetku se odluče natjecati na prvoj Velikoj nagradi svijeta, a pobjednik odnosi naslov najbržeg auta na svijetu. No put do prvenstva prepun je rupa, obilazaka i urnebesnih iznenađenja, a Šlep kreće u vlastitu pustolovinu i upoznaje svijet međunarodne špijunaže!