Kardashians, The - A Robin Roberts Special
Zavirite u intiman svijet obitelji Kardashian uz dosad neviđene kućne snimke i fotografije. Već 15 godina dijele svoje živote s nama, redefiniraju slavu, postavljaju nove standarde ljepote i vladaju pop-kulturom. Ovaj specijal istražuje dinamiku među ženama u obitelji, uspon njihova carstva, napetost između očuvanja privatnosti i stvaranja hit reality showa te kako se mlađi članovi nose sa slavom.