Hamilton: Od hip-hopa do Broadwaya
Hip-hop vatra pali Broadway dok se dva svijeta ujedinjuju kako bi stvorili „The Hamilton Mixtape“. Lin-Manuel Miranda otkriva svoju strast prema hip-hopu i glazbenom kazalištu te kako je prvi put zamislio „Hamilton“ kao mixtape. Uz sudjelovanje rap ikona Buste Rhymesa i Nasa, kulturne ikone Angie Martinez te reperice, pjevačice i spisateljice Desse, priča zatvara puni krug dok „Hamilton“ pogađa umjetnike i zajednice.
Hip-hop vatra pali Broadway dok se dva svijeta ujedinjuju kako bi stvorili „The Hamilton Mixtape“. Lin-Manuel Miranda otkriva svoju strast prema hip-hopu i glazbenom kazalištu te kako je prvi put zamislio i počeo pisati „Hamilton“ kao mixtape. Uz sudjelovanje mnogih značajnih osoba sa stranica i studija gdje se to dogodilo, priča zatvara puni krug dok otkriva kako je „Hamilton“ odjeknuo među umjetnicima i zajednicama te kako je mixtape postao „Hamilton“ mjuzikl i obrnuto. Intervjui uključuju rap ikone Bustu Rhymesa i Nasa, hip-hop DJ-icu i kulturnu ikonu Angie Martinez te Dessu, izvođačicu na „The Hamilton Mixtapeu“. Svatko od njih dijeli svoje iskustvo gledanja „Hamiltona“ na Broadwayu i nadahnuće koje ih je dovelo do stvaranja vlastitih, intimnih rap pjesama u hvaljenom mjuziklu.