Ruby Red Handed: Stealing America's Most Famous Pair of Shoes
Kada nestane par crvenih cipelica iz "Čarobnjaka iz Oza", dva policajca iz malog grada u Minnesoti moraju riješiti slučaj koji je dospio na naslovnice diljem svijeta.