Lost City of Machu Picchu
Visoko u peruanskim Andama skriva se drevni Machu Picchu, izgubljeni grad čiji prolazi i vrata šapuću o duhovima prošlosti. Tko su bili misteriozni ljudi koji su ga sagradili i zašto? Odgovori se kriju ispod površine, gdje mumificirani kraljevi čekaju da ispričaju svoje priče. No hoće li ta otkrića konačno umiriti duhove Machu Picchua?