Race
Iako nema puno iskustva, strastvena Park Yoonjo dobije posao u vrhunskoj tvrtki zahvaljujući projektu zapošljavanja bez predrasuda. Dokazati se na poslu nije lako, no ona hrabro gura naprijed uz starog prijatelja i kolegu Ryua Jaemina, uzor Goo Yijung i svoju najveću podršku, Seoa Donghoona.
Bez puno iskustva, ali puna strasti, Park Yoonjo dobiva priliku života: posao u tvrtki Seyong putem projekta Spec-Out, koji zapošljava bez predrasuda. No Yoonjo se tek mora dokazati. Za direktore je samo promidžbeni alat, a kolege sumnjaju da je posao dobila pošteno. Ipak, uz prijatelja Ryua Jaemina, uzor i direktoricu komunikacija Goo Yijung te podršku direktora PR agencije Sea Donghoona, Yoonjo se hrabro probija kroz sve izazove.
Zaposlenica PR agencije Yoonjo dobiva priliku za prezentaciju pred uglednom tvrtkom Seyong.
Yoonjoin trud propada pa prelazi na drugi projekt. Seyong započinje novi projekt zapošljavanja.
Jaemin mora pomoći Timu 1. Yoonjo preuzima zadatak s kozmetikom i zbližava se s Donghoonom.
Yoonjo je u nevolji zbog lošeg glasa. Jaemin nađe lažne podatke pa ga optuže da je zviždač.
Jaemin i Yoonjo susreću Yijung pred kadrovskom komisijom. U međuvremenu, Jaemin je zbunjen.