Dopesick
Dopesick istražuje kako je jedna tvrtka izazvala najgoru epidemiju ovisnosti u američkoj povijesti. U epicentru američke borbe s opioidima, unatoč svemu, rađaju se junaci. U napetoj i uzbudljivoj misiji kreću srušiti pohlepne korporativne sile i njihove saveznike koji stoje iza ove nacionalne krize.
„Dopesick” razotkriva kako je jedna tvrtka izazvala najgoru ovisničku krizu u američkoj povijesti. Serija vodi gledatelje u epicentar američke borbe s ovisnošću o opioidima: od ureda farmaceutskih divova i napaćene rudarske zajednice u Virginiji pa sve do hodnika DEA-e. Usprkos svemu, neočekivani junaci kreću u napetu i uzbudljivu borbu protiv pohlepnih korporacija i njihovih saveznika koji stoje iza ove nacionalne krize. Miniserija je nadahnuta bestselerom New York Timesa autorice Beth Macy.