Wonder Man
Mladi glumac Simon Williams nikako da pokrene karijeru. Nakon slučajnog susreta s glumačkim veteranom Trevorom Slatteryjem, Simon saznaje da legendarni redatelj Von Kovak snima novu verziju superherojskog filma "Wonder Man". Dva glumca, jedan na početku, a drugi na kraju karijere, bore se za uloge života, a publika dobiva priliku zaviriti iza kulisa svijeta zabave.