BEARS
Disneynature, studio koji stoji iza filmova Zemlja i Čimpanze, predstavlja Medvjede – epsku priču koja oduzima dah. Pratimo godinu dana u životu medvjeđe obitelji u kojoj mama Sky svoja dva znatiželjna medvjedića, Amber i Scouta, uči najvažnijim životnim lekcijama. Njihova pustolovina počinje s krajem zime, u veličanstvenom krajoliku Aljaske. Nakon buđenja iz zimskog sna, njih troje suočava se s ledenom hladnoćom te uzbudljivim, ali opasnim vanjskim svijetom. Nevjerojatne snimke bilježe akciju i napetost dok ova preslatka obitelj uči živjeti punim plućima u jednoj od posljednjih velikih svjetskih divljina.