Child Star
"Dječja zvijezda" istražuje dobre i loše strane odrastanja pod svjetlima reflektora kroz iskustva nekih od najpoznatijih bivših dječjih zvijezda na svijetu. Film je redateljski prvijenac Demi Lovato, a korežiju potpisuje Nicola Marsh.