Une Zone a Defendre
Agent tajne službe Greg pod lažnim se identitetom infiltrira u prosvjedni kamp gdje upoznaje ekološku aktivisticu Myriam. Osamnaest mjeseci kasnije Greg se vraća na službeni zadatak, ponovno susreće Myriam i otkriva da ima bebu. Rastrzan između ambicije i ljubavi koja se rađa, Greg mora donijeti odluku koja sve mijenja. Vrijeme istječe i uskoro će sve nestati.