Komedija, Obitelj
U ovoj dirljivoj komediji otkačeni tata troje djece prerušava se u britansku dadilju kako bi se mogao brinuti o njima u domu njihove majke.
Nakon što izgubi skrbništvo nad svoje troje djece, nezaposleni glumac Daniel Hillard shvati da ih mora viđati češće od jednom tjedno. Zato se ovaj snalažljivi glumac preruši u gospođu Doubtfire, stariju britansku dadilju oštrog jezika koja obožava djecu. U ovoj vedroj i toploj komediji učinit će sve da bude uz svoju djecu.