Ako vam hladnoća ionako nikad nije smetala, dobro došli u Arendelle! Pridružite se redateljima filma "Snježno kraljevstvo 3" i uronite u Svijet Snježnog kraljevstva u pariškom Disneylandu. Otkrijte skrivene detalje, prošećite selom i putem doživite pokoje iznenađenje. Jer ovaj svijet jednostavno ne puštamo. A sad, jeste li spremni graditi snjegovića?
Doživite impresivan obilazak Svijeta Snježnog kraljevstva u pariškom Disneylandu, gdje su vrata otvorena, a čarolija je stvarna. Prošećite selom Arendelle, otkrijte skrivene dragulje i možda pronađete mjesto gdje bi Olaf uživao ljeti. Od blistavog zaljeva do dvorca na brdu, svaki je kutak prepun priča, tajni i daška čarolije Snježnog kraljevstva. Usput poslušajte ekskluzivne informacije o snimanju koje otkrivaju sami redatelji filma "Snježno kraljevstvo 3"! Jer ovaj svijet jednostavno ne možemo pustiti! A sada, jeste li spremni sagraditi snjegovića?