Ponovno prognan iz Asgarda, Loki se suočava s dosad najtežim protivnicima: Simpsone i najmoćnije junake Springfielda. Bog spletki udružuje snage s Bartom Simpsonom u ultimativnom crossoveru koji slavi Marvelov filmski univerzum superjunaka i zlikovaca.