Secrets of Christ's Tomb: Explorer Special
Zavirite iza kulisa gdje članovi vjerske zajednice, arhitekti, znanstvenici i povjesničari surađuju u iznimno rijetkom pothvatu: obnovi zdanja koje štiti ono što mnogi smatraju Kristovim grobom u Jeruzalemu. Ključni radovi na obnovi otkrivaju i stoljećima čuvane tajne te istražuju teorije o podrijetlu grobnice i Isusovu ukopu.