The Owl House
Samopouzdana tinejdžerica Luz slučajno nabasa na portal u čarobni novi svijet, gdje se sprijatelji s buntovnom vješticom Edom i preslatkim sićušnim ratnikom Kingom.
Samouvjerena tinejdžerica Luz slučajno nabasa na portal za čarobni svijet gdje se sprijatelji s buntovnom vješticom Edom i preslatkim malenim ratnikom Kingom. Iako nema čarobne moći, Luz je odlučna postati vještica pa postaje Edina učenica u Sovinoj kući. Na tom neobičnom mjestu naposljetku pronalazi i novu obitelj.