Povijest, Dokumentarne serije
Ova serija analizira nevjerojatne strategije, oružja i strukture koje su europske zemlje rabile kako bi kroz povijest obranile i zaštitile svoj teritorij. Proći ćemo više od 2000 godina povijesti i vidjeti kako su te zaboravljene priče i lokaliteti odigrali važnu ulogu u stvaranju država i europskih granica kakve danas poznajemo.