Boundin'
Život je za veselo janje pravi ples, sve dok ga prijatelji s prerije ne počnu zadirkivati zbog novog, ošišanog izgleda. Potišteno jer je izgubilo svoje bujno runo, janje se povlači u sebe. No tu je golemi zecorog, mitski zec s rogovima iz američkog folklora, koji sve može popraviti. Kamo god skočio, sa sobom donosi sunce i optimizam.