LEGO Star Wars Terrifying Tales
Nakon što se sruše na vulkanski planet Mustafar, Poe i BB-8 traže pomoć u jezivom starom dvorcu Dartha Vadera. Ondje nailaze na prepredenog Hutta, hrabrog mehaničara i Vaneéa, starog Vaderovog slugu, koji im priča tri zastrašujuće priče o drevnim artefaktima i legendarnim zlikovcima iz svih razdoblja Ratova zvijezda.
Nakon specijala LEGO Star Wars Holiday Special, stižu nove LEGO Star Wars: Strašne priče – sezonska proslava zlikovačke mračne strane galaksije Ratova zvijezda, baš na vrijeme za Noć vještica.
Radnja se odvija nakon filma Uspon Skywalkera. Poe i BB-8 moraju prisilno sletjeti na vulkanski planet Mustafar, gdje upoznaju pohlepnog i lukavog Graballu the Hutta. On je kupio dvorac Dartha Vadera i preuređuje ga u prvi galaktički all-inclusive luksuzni hotel nadahnut Sithima. Dok čekaju popravak svog X-krila, Poe, BB-8, Graballa i Dean (hrabar i odvažan dječak koji radi kao Graballin mehaničar) odvaže se duboko u tajanstveni dvorac s Vaderovim odanim slugom Vaneéom. Putem im Vaneé priča tri jezive priče o drevnim artefaktima i legendarnim zlikovcima iz svih razdoblja Ratova zvijezda. No dok Vaneé pripovijeda i mami naše junake sve dublje u sjenovito podzemlje dvorca, na vidjelo izlazi njegov zlokobni plan. Uz Deanovu pomoć, Poe i BB-8 morat će se suočiti sa svojim strahovima, zaustaviti buđenje drevnog zla i pobjeći natrag prijateljima.