A Knight for a Day
Šašavi klasik sa Šiljom! Skriven u oklopu, skromni štitonoša Cedric (Šiljo) zauzima mjesto svojeg gospodara, viteza Ramsteka, u urnebesnom dvoboju u kojem se lome mačevi.
Zauzmite mjesto u prvom redu za rasprodanu srednjovjekovnu makljažu! Vjerni, ali nespretni sluga Cedric pomaže svom gospodaru, Siru Loinsteaku, u pripremama za viteški turnir protiv prvaka Sira Cumferencea. No kad se Sir Loinsteak ozlijedi, na Cedricu je da uskoči u oklop i bori se za ruku lijepe princeze Esmerelde.