Napušteni
Barcelona, 1984. Kondukter na kolodvoru Estación de Francia pronalazi troje napuštene djece. Ramón, Ricard i Elvira nemaju ni prtljagu ni dokumente. Posvaja ih jedna obitelj i oni zaboravljaju svoju prošlost. Trideset godina poslije, Elvirina trudnoća pokreće napetu potragu za odgovorom na jedno pitanje: tko su oni zapravo?
Dva brata i sestra objavljuju potragu. Novi tragovi vode ih do moguće biološke obitelji.
Dva brata i sestra ponovno se susreću s obitelji i otkrivaju kriminalnu prošlost roditelja.