Imagineer That!
Zašto vlakovi smrti djeluju brže u mraku? Tom Morrow 2.0 otkriva znanost iza uzbuđenja.
Bez tračnica? Nema problema! Tom Morrow 2.0 objašnjava kako rade Disneyjeve beztračne vožnje.
Tom Morrow 2.0 otkriva kako Imagineeri dizajniraju skrivene barijere na safariju Kilimandžaro.