Chad Powers
Osam godina nakon što mu je neoprostiva pogreška uništila obećavajuću karijeru, quarterback-zvijezda Russ Holliday pokušava oživjeti svoje snove. Prerušava se u Chada Powersa, talentiranog čudaka, i pridružuje se posrnulom timu South Georgia Catfish.