Playful Pluto
Pluton pokušava pomoći Mickeyju u proljetnom čišćenju i skupljanju lišća, no dan se pretvara u kaos dolaskom vrtloga, neposlušnog crijeva za vodu i najezde muha. Pluton se nađe u ljepljivoj nevolji s papirom za muhe, što dovodi do nekih od njegovih najlegendarnijih scena.