The Mummy Returns
Brendan Fraser i zvjezdana ekipa vraćaju se u ovoj pustolovini punoj akcije. Uskrsava ukleta mumija, a s njom i sila još veće moći: Kralj Škorpiona (The Rock).
Najveća akcijska pustolovina godine vraća se... i to osvetnički! Brendan Fraser i zvjezdana ekipa ponovno se udružuju sa Stephenom Sommersom u eksplozivnoj avanturi bez predaha, "ultimativnoj filmskoj vožnji života!" (Seattle Post Intelligencer). Drevno nasljeđe strave oslobađa se uskrsnućem proklete mumije Imhotepa (Arnold Vosloo), a s njim i još moćnija sila: Kralj Škorpiona (The Rock). Sudbina čovječanstva visi o niti, a Rick O’Connell (Brendan Fraser) i njegova supruga Evie (Rachel Weisz) kreću u odvažnu, očajničku utrku kako bi spasili sina i svijet od neizrecivog zla. Pripremite se za akciju od koje zastaje dah i spektakularne specijalne efekte koji će vas oboriti s nogu.