Gravity Falls (Shorts)
Blizanci Dipper i Mabel Pines provode ljeto kod svog prastrica u tajanstvenom gradiću Gravity Fallsu i ne slute kakva ih pustolovina čeka. Njihov lukavi prastric Stan odmah ih zaposli u svojoj Kolibi misterija, turističkoj zamci za naivne posjetitelje. Iako Dipper i Mabel brzo shvate da je koliba obična prevara, osjećaju da s gradićem nešto nije u redu. Zajedno odlučuju otkriti sve tajne Gravity Fallsa.