Serija "Povratak u 11. rujna" govori o napadima 11. rujna kroz priče preživjelih koji su se toga dana suočili sa smrću u pratnji neznanaca i koji se opet žele susresti s tim ljudima. U suradnji sa spomenikom i Muzejom 11. rujna u čast 25. obljetnice, ova nova serija u prvi plan stavlja priče o junaštvu i ljudskosti usred najgoreg terorističkog napada u povijesti SAD-a.
Serija "Povratak u 11. rujna" donosi priču o najgorem terorističkom napadu u povijesti SAD-u, u kojem je poginulo 2977 osoba. No iz tog mračnog dana proizašle su nevjerojatno pozitivne priče. Ova nova serija prati te priče, priče preživjelih koji su toga dana i usred sveg tog užasa uspostavili duboku vezu i koji se sada žele opet sresti. Mnogi će se od njih sresti prvi put nakon tog dana, kako bi zahvalili ili prenijeli poruku, a drugi imaju pitanja koja dosad nisu mogli postaviti. Serija je napravljena u suradnji sa spomenikom i Muzejom 11. rujna u čast 25. obljetnice toga dana, od trenutka prvog udara do posljednje spašene osobe. Ovi emotivni susreti pokazatelj su toga kako su veze stvorene toga dana potrajale četvrt stoljeća.