Montaner, Los
Upoznajte legendarnu obitelj Montaner na čelu s ikonom latino glazbe, Ricardom Montanerom. Ova umjetnička obitelj jedna je od najuspješnijih i najpopularnijih u svijetu zabave. Zavirite u njihovu svakodnevicu i pogledajte kako usklađuju obitelj i karijeru pod svjetlima reflektora.
Pratimo legendarnu obitelj Montaner, koju predvodi jedan od najvažnijih umjetnika u povijesti latinoameričke glazbe: Ricardo Montaner. Ova obitelj umjetnika jedna je od najuspješnijih u svijetu zabave. Zavirite u njihovu svakodnevicu dok usklađuju obiteljski i profesionalni život. Roditelji Ricardo i Marlene promatraju kako im se gnijezdo sve više prazni. Najstariji sin Ricky sprema se oženiti glumicu i manekenku Stefi Roitman. Najmlađa kći Evaluna očekuje prvo dijete s Camilom. Srednji sin Mau i njegova supruga Sara Escobar također očekuju dijete nakon što su prebrodili krizu u vezi. Njihov životni stil upoznajemo kroz snimke s mobitela, intervjue, privatne obiteljske videozapise i spektakularne nastupe uživo.
Obitelj Montaner posjećuje Argentinu. Mau i Ricky kreću na prvu turneju nakon pauze.
U Orlandu se obitelj Montaner sastaje s Camilom i Evalunom za pustolovine u prirodi.
Dugo iščekivano vjenčanje Rickyja i Stef napokon je tu. Proslavite s njima njihov najljepši dan.
Vjenčanje je bilo uspješno. Marlene u Miamiju shvaća da je muči sindrom praznog gnijezda.
Ricardo i Marlene idu na spoj, Ricky i Stef produžuju medeni mjesec, a Mau i Sara odlaze u Samanu.
Nakon godine pune doživljaja obitelj bježi u svoje utočište: "República de la Alegría".