Hide and Seek
Nakon smrti supruge, psiholog David Callaway seli se s kćeri Emily u novi dom. Očajnički joj pokušava pomoći da prebrodi traumu, no uskoro ih oboje počinje terorizirati netko, ili nešto, po imenu Charlie: "prijatelj" koji je možda stvaran, a možda i nije.
Igra skrivača mlade Emily (Dakota Fanning) i njezinog zamišljenog prijatelja Charlieja postaje sve samo ne nevina. Uskoro se nađe usred niza jezivih događaja koje ni njezin otac David (Robert De Niro) ne može zaustaviti. Tko je, ili što je, Charlie? pita se David. Kako zamišljeno biće može imati toliku moć nad njom? Ili Charlie možda uopće nije zamišljen, već je zlonamjerno biće od krvi i mesa?