Separate Lies
U ovoj drami narušeni odnos doveden je do krajnjih granica. Anne (Emily Watson) i James (Tom Wilkinson) naizgled su sretan i uspješan britanski par, no njihov je brak daleko od idile jer James godinama ignorira Aninu duboku nesreću. Sve se mijenja kada Anne upozna šarmantnog Billa Bulea (Rupert Everett) i zaljubi se. No nakon što njih dvoje sudjeluju u nesreći sa smrtnim ishodom, Bill nestaje, a James odluči istupiti i zaštititi ženu koju je oženio.