Kapetan Amerika: Prvi osvetnik
Nakon što ga proglase nesposobnim za vojnu službu, Steve Rogers dobiva priliku sudjelovati u tajnom vojnom projektu. Eksperiment ga pretvara u Kapetana Ameriku, prvog supervojnika i novu nadu u borbi protiv zla.
Nakon što ga proglase nesposobnim za vojnu službu, Steve Rogers pristaje sudjelovati u tajnom vojnom eksperimentu. Tako nastaje Kapetan Amerika – prvi supervojnik i simbol nade u najmračnijim danima Drugoga svjetskog rata. Kada zloglasna organizacija HYDRA, predvođena Crvenom Lubanjom, zaprijeti razornim oružjem koje bi moglo promijeniti tijek povijesti, Kapetan Amerika kreće u svoju prvu i najvažniju misiju.