Sretan kraj nikad nije bio tako daleko, daleko, kad se putovanje u posjet Fioninim roditeljima pretvori u urnebesno otkačenu pustolovinu za Shreka i Fionu. Uz pomoć vjernog Magarca, Shrek se suprotstavlja Dobroj Vili koja kuha napitke, uobraženom Princu Krasnom i ubojici divova, Mačku u čizmama, koji je u duši prava maca.