Ice Age: A Mammoth Christmas
Nakon što slučajno uništi Mannyjevu božićnu tradiciju, Sid sazna da je na Djedovu popisu zločestih. Kako bi se opravdao samom Djedu, Sid kreće na Sjeverni pol, a sa sobom vodi Crasha, Eddieja i Breskvicu.