The Drop: Saga o Snowfallu
„The Drop: A Snowfall Saga” prati Wandu Bell i Leona Simmonsa u Los Angelesu 90-ih, gdje se iz pepela epidemije cracka rađa rap Zapadne obale. U sudaru ambicije, odanosti i borbe za opstanak, svi riskiraju sve da stvore nešto trajno.