Suparnici
U nemilosrdnom svijetu televizije 80-ih skandalozna bitka za franšizu doseže vrhunac kad medijski mogul Tony Baddingham pokuša uništiti Ruperta Campbell-Blacka. Usred ekscesa i igara moći s visokim ulozima bude se davno zakopane tajne, a cijena rata pokazuje se većom no što je itko mogao i zamisliti.
Tony se vraća, s ožiljcima i opasan. Rivalstva se rasplamsavaju. Tko će platiti cijenu rata?
Bliže se opći izbori i raste pritisak na Ruperta, a Sarah je na prekretnici s Tonyjem.
Rupert se vraća na male ekrane. Declan u Irskoj gubi tlo pod nogama. Tony zaoštrava igre moći.
Oluja se nadvija nad Rutshireom dok se razotkriva prljava tajna, a noć poprima mračan zaokret.