The Rob Reiner Story: A Hollywood Tragedy - ABC News Special
Istražujemo najnovija saznanja o navodnoj smrti legendarnog glumca i redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele Singer Reiner te nasljeđu koje ostavljaju za sobom.